2014. január 2., csütörtök

Meggyes - diós süti.

Hozzávalók, egy 25 x 40 cm-es tepsire:

4 db tojás,
25 dkg cukor,
35 dkg liszt,
10 dkg darált dió,
10 dkg darabolt dió,
1 üveg meggybefőtt,
1 cs. sütőpor,
1 cs vaníliás cukor,
1 tk. fahéj,
2 dl étolaj.
A csokimázhoz:
15 dkg porcukor,
2 ek. olaj,
2 ek. kakaópor,
3 ek. forró víz.



A tojásokat a cukorral felvertem, az étolajat hozzáadtam. Egy tálban összekevertem a lisztet, a sütőport, a vaníliás cukrot, a fahéjat, majd hozzákevertem a felvert tojásokhoz. A magozott meggyet, a darált, és darabokra vágott diót is hozzákevertem, és olajjal kikent lisztezett tepsibe terítettem. 
180 fokon, kb. 40 percig sütöttem, tűpróbával ellenőriztem.
A tetejét kakaós mázzal borítottam, melyet étolajból, kakaóporból, porcukorból, forró vízzel kevertem ki.
A máz helyett, megszórható porcukorral is, de mindezek nélkül is tálalható.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése